Verzenden & retourneren - Skicentrum Heemskerk

Verzenden & retourneren

Verzenden

De bestellingen worden verstuurd via PostNL, in sommige gevallen per DHL. Wanneer je op maandag t/m zaterdag voor 15:00 uur je bestelling afrondt, wordt je bestelling dezelfde dag verzonden. Alleen in de week van 14 t/m 24 maart 2024 duurt het versturen van je bestelling langer, in verband met onze skireis naar Italië. Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling op te komen halen in onze winkel in Heemskerk, kijk hiervoor wel goed naar onze openingstijden van de winkel

Verzending via PostNL

Zodra je bestelling bij Skicentrum Heemskerk wordt verstuurd, krijg je een e-mail met een verzendbevestiging. Daarin staat een track & trace nummer waarmee je je bestelling kunt volgen. Indien je niet thuis bent biedt PostNL de zending nogmaals aan op een ander tijdstip. Via de optie ‘track & trace’ op de website van PostNL kun je zelf bepalen wanneer het pakket nogmaals wordt aangeboden. Ook kun je ervoor kiezen om het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor op te halen. Let wel, vanaf 1 maart 2016 bewaart PostNL de pakketten 2 weken.

Verzendkosten

Voor bestellingen binnen Nederland en België rekenen wij € 4,95 * bezorgkosten. Voor verzendingen naar de overige landen berekenen wij afwijkende verzendkosten, deze worden zichtbaar bij het afronden van de bestelling.

* muv uitzonderlijke grootte (afmetingen >1,76 m)

Ophalen in de winkel

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling in onze winkel op te komen halen, dit is altijd gratis. Ons adres is: Communicatieweg 4 D 1967 PR Heemskerk. Check onze actuele openingstijden.

Ruilen en Retour

Je hebt 14 dagen om te beslissen of je tevreden bent met het artikel, als je het artikel retour wilt sturen betaal je hiervoor geen kosten.

Skicentrum Heemskerk garandeert dat je voor alle geretourneerde artikelen je geld terugkrijgt, op voorwaarde dat de artikelen in goede conditie worden geretourneerd. Dit houdt in dat de artikelen niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen zijn en dat alle labels of etiketten nog aan/op het artikel zitten.

Zo retourneer je een artikel via PostNL

Wanneer je artikelen wilt retourneren, dien je een mail te sturen naar [email protected] o.v.v. je ordernummer. Geef in deze mail aan wat je wenst te retourneren en of je dit wenst te ruilen of te laten crediteren. Als je het artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat, hoef je geen extra verzendkosten te betalen. Vul ook het bijgevoegde retourformulier zo volledig mogelijk in en voeg deze bij de zending. Je krijgt dan van ons een adreslabel toegestuurd welke je op je pakket kunt plakken. Deze lever je in bij een PostNL punt. Je krijgt daar een bevestiging van verzending mee, bewaar deze goed. Verzending is altijd voor het risico van de verzender. Tevens dien je het pakket degelijk te verpakken, liefst in de originele verpakking.

Terugbrengen naar de winkel

Je kunt je online aankopen retourneren of ruilen bij onze winkel in Heemskerk. Vergeet niet om je aankoopbon/bestelbevestiging en/of factuur mee te nemen. Zorg ervoor dat de artikelen niet gedragen zijn en dat ze in oorspronkelijke staat zijn.

30 Dagen niet goed-geld terug garantie

Mocht een product binnen 30 dagen kapot gaan en wens je hiervoor geen nieuw product te ontvangen, dan kun je er ook voor kiezen dit product te ruilen voor een willekeurig ander product of te laten crediteren. Je kunt eenvoudig een mail sturen naar [email protected] o.v.v. je ordernummer. Geef in deze email aan wat je wenst te retourneren en of je dit wenst te ruilen of te laten crediteren.