Ski Reviews 2022/2023 | Skicentrum Heemskerk - Skicentrum Heemskerk

Ski reviews

Skicentrum Heemskerk test ieder jaar de nieuwe ski's die op de markt komen. We vinden het belangrijk om de nieuwe ski's zelf te skiën voordat we ze inkopen. Skiën gebeurt op verschillende niveaus en onder verschillende omstandigheden. Daarvoor worden elk jaar ontelbaar veel ski's ontwikkeld. Om je te helpen kiezen welke ski het beste bij jou past, skiën we dus elk seizoen zelf de nieuwste ski's. Zo weten we precies wat de ski kan en of deze geschikt voor je is. Overigens gaat het maken van de beelden voor onze skitest niet helemaal vanzelf. Frustraties, versprekingen, lachen...het hoort er allemaal bij. In deze video alle mooie bloopers op een rij!

Trailer

Bloopers

Hoe test je ski's?

De ski reviews door Skicentrum Heemskerk zijn mede mogelijk gemaakt door:

Samenwerking FW reviews

Ski reviews