Over ons - Skicentrum Heemskerk

SKICENTRUM HEEMSKERK - PASSIE VOOR WINTERSPORT

Skicentrum Heemskerk, het wintersportparadijs van Heemskerk, pal naast de A9 op slechts twintig minuten rijden van Amsterdam. Zodra je bij ons binnenstapt krijg je direct een vakantiegevoel. De sfeervolle après-ski bar, de lucht van skiwax, de prachtige winkel en de indoorbanen zorgen voor een winters gevoel.

Het team en de eigenaren, Marko van der Zande en Richard Molenaar, zijn gedreven en staan je met veel kennis te woord. Skicentrum Heemskerk wil haar klanten de best mogelijke voorbereiding op hun wintersport bieden, daarom traint het team in de winkel, op de indoorrolbaan en in de sneeuw. De ski’s worden zelf getest, de schoenen gepast en iedereen, zowel op de baan als in de winkel, is gediplomeerd ski-instructeur.

Richard Molernaar en Marko van der Zande. Eigenaren van Skicentrum Heemskerk

Richard Molenaar en Marko van der Zande, eigenaren van Skicentrum Heemskerk

Skicentrum Heemskerk staat in Noord-Holland en ver daarbuiten bekend om haar expertise op het gebied van bootfitting, ski onderhoud en haar ongekende aanbod in hardwaren, zoals één van de meest uitgebreide skischoen collecties van Nederland en natuurlijk een ruim assortiment van ski's en snowboards.

Skicentrum Heemskerk gaat voor kwaliteit. Dat betekent dat ski’s worden getest in de sneeuw voordat er wordt ingekocht. De eigen reviews zijn in de webshop en op YouTube terug te vinden. Buiten de eigen reviews, wordt er deelgenomen aan de skitest voor het Wintersport Magazine van de Nederlandse Ski Vereniging en weten we als geen ander wat er in de markt speelt.

Dat materiaal moet natuurlijk worden onderhouden. Marko van der Zande is er zo’n 30 jaar geleden mee begonnen en hieruit is Skicentrum Heemskerk ontstaan. Inmiddels beschikken we over de modernste apparatuur om ski- en snowboardmateriaal van onze klanten, maar ook voor vele wedstrijd skiërs, in topconditie te houden.

Trots zijn we op de skischool. Onder leiding van Richard Molenaar worden op de indoorrolbaan de beginselen van het skiën geleerd. Maar ook als gevorderde skiër ben je bij Skicentrum Heemskerk op het juiste adres. Technieken kunnen namelijk altijd verbeteren.

Skicentrum Heemskerk werkt nauw samen met Maxxtracks. Maxxtracks bouwt wereldwijd skibanen. Onder de naam Maxxtracks Academy verzorgt Skicentrum Heemskerk wereldwijd ski- & snowboard lerarentrainingen en geven we demonstraties.