Skilerarenteam - Skicentrum Heemskerk

Lerarenteam

Even voorstellen... het lerarenteam van Skicentrum Heemskerk. Klik een leraar aan en je zal meer over hem of haar te weten komen!

Onze leraren geven les aan de hand van een vast weekrooster. Bij het boeken van lessen proberen we zoveel mogelijk aan jouw wens te voldoen qua leraar indien er een voorkeur is. Echter kunnen we nooit 100% garantie geven. Indien er structurele wijzigingen plaats vinden in het rooster, dan zullen we dat op de website aanpassen. Ziekte, blessures en andere voor ons onvoorziene zaken, kunnen wij helaas niet voor zijn. Wanneer de leraar voor jou een bepalende factor is voor je boeking, dan adviseren we je om twee weken van te voren het rooster te controleren op wijzigingen voordat je lessen beginnen. Zo kom je niet voor een onverwachte situatie te staan.

Ab HeckAhran FauckAimee TeeuwenAnne van der Hoff

Bas de JongBernadette MarquerinckBritt MarckerDean Molenaar

Fleur HeijneIldrid LoggersIris van der ZandeJacob Hopman

Janna LangeveldJesse KooijmanLucy van SonMartijn Steenstra