Betaalmethoden - Skicentrum Heemskerk

Betaalmethoden

Bij Skicentrum Heemskerk zorgen we voor veilig betalingsverkeer.
Voor online betalingen maken wij gebruik van een beveiligd betaalsysteem waarbij jouw rekening gegevens altijd afgeschermd blijven wanneer je online betaalt.

De verschillende betaalmethoden zijn:

In onze winkel (Communicatieweg 4d, Heemskerk) kun je een pin betaling doen of betalen met contant geld.

Bancontact/Mister Cash
Bancontact/Mister Cash is speciaal geschikt voor bestellingen vanuit België en vergelijkbaar met het iDeal-betaalsysteem in Nederland. Al je betalingen worden verwerkt via de betaalpagina van je online bank.

Belfius
Belfius is speciaal geschikt voor bestellingen vanuit België en vergelijkbaar met het iDeal-betaalsysteem in Nederland. Al je betalingen worden verwerkt via de betaalpagina van je online bank.

Cartes Bancaires
Carte Bancaire is de meest gebruikte betaalkaart voor online betalingen in Frankrijk. Het betalen met Carte Bancaire werkt voor hetzelfde als betalingen via bijvoorbeeld Mastercard en Visa.

Creditcard (Maestro, MasterCard, Visa en American Express)
Je kunt jouw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Jouw creditcard wordt belast op het moment dat een artikel is verzonden.

EPS
EPS (Electronic Payment Standard) is een betaalmethode die gezien kan worden als een iDeal variant van Oostenrijk.

Giropay
Giropay is de meest gebruikte betaalkaart voor online betalingen in Duitsland. Het betaalproces lijkt veel op dat van iDEAL.

iDeal
Als je toegang hebt tot internetbankieren dan kun je via iDeal betalen.

KBC
KBC is speciaal geschikt voor bestellingen vanuit België en vergelijkbaar met het iDeal-betaalsysteem in Nederland. Al je betalingen worden verwerkt via de betaalpagina van je online bank.