Rossignol Pure Pro Heat Night Blue - Skicentrum Heemskerk

Artikelnummer: RBJ2200
Merk: Rossignol
EAN code: 3607683461301
Beschikbaarheid: Op voorraad (1)
Levertijd: Levertijd 3 tot 5 werkdagen

Rossignol Pure Pro Heat Night Blue

Zeg maar dag tegen koude voeten. De Pure Pro Heat dames skischoenen van Rossignol combineert prestaties in de sneeuw met een verwarmde voering en een leestbreedte van 100 mm voor een comfortabele pasvorm. De voering heeft isolatie van merinowol en geïntegreerde verwarmingstechnologie met drie temperatuurinstellingen die met een druk op de knop van je telefoon via bluetooth kunnen worden aangepast. Zo heb je altijd warme voeten! De skischoen heeft een verstelbare flex die je zelf kunt aanpassen.

Maak nu online een afspraak voor skischoen advies en bootfitting van je skischoenen bij Skicentrum Heemskerk

Specificaties

• Dames Skischoenen