Lange LX 90 W Deep Petrol Blue - Skicentrum Heemskerk

Artikelnummer: LBI6200
Merk: Lange
EAN code: 3607682877318
Beschikbaarheid: Op voorraad (1)
Levertijd: Levertijd 3 tot 5 werkdagen

Lange LX 90 W Dames Skischoenen Deep Petrol Blue

Dual Core

Dual Core technologie van Lange biedt meer belevenis en precisie. Dit geeft een nieuw niveau van skischoenprestaties. Ook kan je door het gebruik van Dual Core de skischoenen gemakkelijk aan- en uittrekken. Eén zijn met jouw skischoenen en één worden met je doel!

Dual 3D Liner

De binnenschoen van de LX 90 W van Lange is 3D gegoten en zit out-of-box eigenlijk direct al gelijk goed. Indien nodig is deze schoen gemakkelijk aan te passen voor een nog meer individuele pasvorm en comfort. Dit is niet altijd noodzakelijk.

Bootfitting

Door jarenlange ervaring van onze gecertificeerde bootfitters zijn wij bij Skicentrum Heemskerk in staat om skischoenen optimaal aan te passen indien de combinatie voet en skischoen dit vereist. Essentieel voor de juiste performance is een keuze voor een al dan niet op maat gemaakte zool. Deze zool biedt optimale ondersteuning, comfort en fixatie van de voet in de skischoen. Mogelijkheden om de juiste pasvorm te maken is het aanpassen van de buitenschaal en het aanpassen van de binnenschoen. Om je op de juiste wijze van dienst te kunnen zijn kan je via onze website een afspraak maken, uiteraard ben je tijdens onze ruime openingstijden ook zonder afspraak altijd van harte welkom in onze winkel.

Maak nu online een afspraak voor skischoen advies en bootfitting van je skischoenen bij Skicentrum Heemskerk

Specificaties

• Dames Skischoenen
  • Dual Core Light Shell