Skischoenen kopen, huren en testen - Skicentrum Heemskerk

Skischoenen

In onze (online)winkel vind je een uitgebreid assortiment met skischoenen voor elk type skiër. Aan elke voet past een skischoen, want zo nodig wordt de skischoen helemaal aangepast aan jouw voet, ook wel bootfitten genoemd. Volg je skiles bij Skicentrum Heemskerk? Dan is het mogelijk om tijdens de les skischoenen te testen op de indoorrolbaan.

Bootfitting bij Skicentrum Heemskerk

Pijn in je voeten? Kramp? Drukpunten? Of koude voeten tijdens het skiën? Eén van onze expertises is bootfitting, het op maat maken van skischoenen. De film hieronder laat zien hoe we bij Skicentrum Heemskerk te werk gaan.

Maak direct een afspraak in onze winkel

Hieronder kun je een afspraak maken voor schoenadvies, ski-advies, bootfitting van je eigen skischoenen, skiverhuur of je inschrijven voor de slijp- & waxclinic. Staat je gewenste tijd er niet meer tussen? Neem dan contact op via 0251 - 24 85 00 of mail naar [email protected]

Pagina 6 van 6
Trustpilot