Ski- en snowboardsokken - Skicentrum Heemskerk

Sokken

Skicentrum Heemskerk heeft een ruime collectie ski- en snowboardsokken van Falke, Molly Socks, Ortovox en X-Socks.
Falke skikousen zorgen voor aangenaam warme en droge voeten dankzij het drielaagse design met functionele en natuurlijke vezels én een thermisch vermogen. Falke SK2 en SK4 hebben een materiaal mix van merionos.
Molly Socks zijn niet alleen leuke qua design maar beschikken over hele fijne eigenschappen. Ze zijn gemaakt van bamboe met merinowol. Ze zijn daarom duurzaam, superzacht, heerlijk warm en antibacterieel. Ze hebben een anatomische voet; links/rechts en zijn natuurlijk naadloos. Ze geven extra ondersteuning bij de enkels en ze hebben een extra stretch gedeelte in de voetboog dit zorgt voor perfecte pasvorm. De compressie in het been van de sok zorgt voor perfecte ondersteuning tijdens jouw sportprestatie.