Dean Molenaar - Ski-instructeur - Skicentrum Heemskerk

Ski-instructeur Dean Molenaar

Wie is Dean Molenaar?

Dean is al jaren actief in de sneeuwsport en begon als 12 jarige in de wedstrijdsport bij ons eigen wedstrijd team Ski Racing Heemskerk. Op zijn 15e verliet Dean onze eigen club om deel uit te mogen maken van de Nationale Selectie van de NSkiV. Dean is meervoudig Nederlands kampioen slalom en reuzenslalom,  maar is op zijn 19e  gestopt met het beoefenen van de wedstrijdsport door een slepende blessure. Om met zijn passie bezig te blijven is hij als fulltimer toegetreden tot ons team bij Skicentrum Heemskerk. Op dit moment gaat Dean zijn 5e jaar in als fulltimer, is hij hoofd skileraren, trainer in de wedstrijdsport. Ook is Dean teamrider van het merk Fischer en heeft hij de afgelopen 4 jaar deel uitgemaakt van het testteam van de nationale Skitest voor het Wintersportmagazine.

Sport gerelateerde diploma's:

• Anwärter ski & snowboard