Kidscamp 25 april t/m 1 mei 2020 - Skicentrum Heemskerk

Kidscamp

25 april t/m 1 mei 2020

Meivakantie is Kidscamp!

Voor alle kinderen die al lekker kunnen skiën organiseert Skicentrum Heemskerk trainingen op de gletsjer van Kaprun. Tijdens dit camp wordt er geskied in verschillende situaties (buckels, poeder, piste), maar het accent zal liggen op slalomskiën. Voorgaande jaren werd deze training gezamenlijk georganiseerd met onze vereniging Skiracing Heemskerk. Dit is nu niet meer het geval. Wel zijn zij in die week ook aan het trainen in Kaprun maar zij verblijven in een andere accommodatie en trainen met hun eigen trainers. Wel kan het zijn dat de sportactiviteiten evtueel 's middags gezamenlijk worden opgepakt.

We verblijven in Jeugd Hotel Notburgahof in Piesendorf naast Kaprun. We verblijven daar op basis van half pension. Echter kan er ook gewoon een lunchpakketje worden meegenomen voor op de piste.
Er zijn verschillende sportaccommodaties die in de middag vaak mooi van pas komen. Tijdens dit camp zijn natuurlijk ook ouders nodig om de boel in goede banen te leiden. Dan hebben we het over vervoer, naleven van gedragsregels, bedtijden etc...
Aan de hand van het aantal aanmeldingen zal er een kamerindeling gemaakt worden. Je kunt je voorkeuren opgeven via het inschrijfformulier.

Aankomstdag zaterdag 25 april 2020
Trainingsdagen zondag 26 t/m donderdag 30 april 2020
Vertrekdag vrijdag 1 mei 2020

Richtprijs p.p.:

Kind: geb. jaar 2008-2012 € 642,-
Kind: geb. jaar 2003-2007 € 652,-
Jeugd: geb. jaar 2000-2002 € 720,-
Volwassenen op meerpersoonskamer € 654,-
Volwassenen op 2-persoonskamer € 699,-

Inclusief

• 6 Overnachtingen
  • 5 Daagse skipas
  • 5 Dagen training (alleen bij kind en jeugd)
  • Half pension
  • Luxe verblijf met veel faciliteiten
  • Lunchpakketjes

Exclusief

• Vervoer
  • Reis- en annuleringsverzekering

Schrijf je hier in voor deze gave reis!