Nordica HF 110 GW Black Antracite Red - Skicentrum Heemskerk

Beschikbaarheid: In backorder
Levertijd: Op aanvraag

Nordica HF 110 GW Black Antracite Red

Nordica heeft de skischoen met achterinstap een nieuw leven in geblazen! Door het handsfree instap- en sluitsysteem met een extreme grote hoek van 40 graden is het aantrekken van deze schoen super makkelijk. De HF 100 GW is voorzien van een uit één stuk bestaande en aanpasbare Primaloft 3D Cork Fit-binnenschoen, die rond de hiel en voorvoet loopt als een traditionele skischoen. De hiel wordt hierdoor goed vastgehouden. Door de leestbreedte van 102 mm is deze skischoen geschikt voor veel voeten. Er zitten standaard GripWalk zolen op gemonteerd zodat je veilig en makkelijk kan lopen. Er zitten nog wel Alpine zolen bij in geval dat je bindingen niet compatible zijn met de nieuwe GripWalk ISO norm.

Het handsfree instappen en sluiten van de HF 110 GW

Maak nu online een afspraak voor skischoen advies en bootfitting van je skischoenen bij Skicentrum Heemskerk

Specificaties

• Handsfree instap- en sluitsysteem