Kids Instuif - Skicentrum Heemskerk

Kids Instuif

23 September staat bij Skicentrum Heemskerk in het teken van kinderen. Ervaar hoe het is om op de indoorrolbaan les te krijgen door mee te doen aan de gratis proeflessen. Bekijk demonstraties door kinderen van het skiteam. Win een pakket van 5 ski- of snowboardlessen  t.w.v. € 125,- (Er zijn 2 pakketten te winnen!).  Kom springen op het springkussen of eet je misselijk aan poffertjes. Ga de uitdaging aan en verbreek de snelste tijd met skiën op de computer. In de winkel koop je kinderkleding met kortingen tot en met 50% (geen korting op de nieuwe collectie). Kinderski's en kinderskischoenen uit de verhuur gaan weg voor kleine prijsjes en daar hoort natuurlijk een kinderskihelm bij. Mooie geselecteerde exemplaren gaan weg met 50% korting. Kortom er is van alles te doen.

Alle kinderen (en hun ouders, opa's, oma's en andere belangstellende) zijn van harte welkom tussen 11:00 en 16:00 uur.

Kinderen in de sneeuw op ski's