Trainingsweekend skiteams 14 en 15 november 2020 - Skicentrum Heemskerk

Trainingsweekend skiteams

14 & 15 november 2020

Techniek, teambuilding, slalom en plezier maken!

Dit alles staat centraal tijdens het trainingsweekend naar SnowWorld Landgraaf. Het weekend zal plaatsvinden op 14 en 15 november 2020 en is toegankelijk voor alle kinderen vanaf 6 jaar die in de skiteams skiën of die een uitnodiging hebben ontvangen voor dit toffe en leerzame weekend!

Het weekend zal dus plaatsvinden in Landgraaf, Limburg. Hier staat één van grootste Europese overdekte sneeuwhal, waar zelfs de beste skiërs trainen.

Landgraaf, in het schitterende zuiden van Limburg, heeft een centrale ligging tussen Heerlen en Kerkrade, op slechts 15 km verwijderd van Maastricht en op 10 km van Aken, dat net over de Duitse grens ligt.

Accommodatie:

We zullen verblijven in Hotel Snowworld dat rechtstreeks aan de piste ligt. De kamers hebben een eigentijdse stijl, met comfortabele bedden en een eigen badkamer. We kunnen tijdens het ontbijt, lunch en diner gebruik maken van het buffet.

Vervoer:

Het is de bedoeling dat iedereen zijn eigen vervoer zelf regelt. We willen hier uiteraard wel in bemiddelen. Als je zelf heengaat met de auto, zouden wij graag willen weten of je eventueel andere kinderen zou willen meenemen en hoeveel zitplaatsen je over hebt.

Het trainingsweekend

Het trainingsweekend is:

Inclusief Exclusief
1 hotel overnachting Vervoer
2 daagse skipas Snowworld Reis- en annuleringsverzekering
Volpension
Skiles (ski-ervaring is vereist)

Indicatie kosten:

€ 250,- p.p.

Klik hier om je in te schrijven voor dit sportieve weekend!