Skicentrum Heemskerk Open dag - Skicentrum Heemskerk

Open dag

Op zondag 15 september 2019 staan onze deuren tussen 11:00 en 16:00 uur open om te komen snuffelen aan de ski- & snowboardsport. Een dag vol informatie, activiteiten en gezelligheid. En dat allemaal GRATIS!

Wat ga je beleven?

Ga met ons op reis door ons complete bedrijf. Laat je inspireren in de gerestylede winkel. Krijg voorlichting over de verschillende producten. Neem een proefles skiën of snowboarden om vervolgens uit te rusten in onze gezellige bar. Verwonder je over het gevarieerde reisaanbod en de evenementen die dit seizoen op het programma staan. Kortom kom langs en kom in de stemming voor de wintersportvakantie.