Diploma skiën - Skicentrum Heemskerk

Diploma skiën

Zondag 19 december 2021 en 13 februari 2022 vanaf 15:00 uur zal het jaarlijks Diploma Skiën weer plaats gaan vinden!

Wat houdt dit Diploma Skiën in?
Alle kinderen tot en met 12 jaar, die bij Skicentrum Heemskerk skiën, krijgen de kans om hun ski prestaties op een feestelijke manier te laten meten. Hierna ontvangen de kinderen één van de volgende diploma's: Groen, blauw, rood of zwart (kleuren van de pistes),op niveau 1, 2 , 3, 4 of 5. De kleur geeft aan welke techniek er geskied wordt (ploegbochten, parallel enzovoort) en het nummer geeft aan op welk niveau dat gedaan wordt, één is minimaal en vijf het beste.

Wil je meedoen aan dit feest? Geef je dan op bij de balie van Skicentrum Heemskerk. Kosten hiervan bedragen € 5,-. Bij inschrijving dient direct betaald te worden. Je krijgt dan meteen een tijd mee wanneer je aanwezig moet zijn om in te skiën.

Inschrijven kan tot en met 15 december 2021 of tot en met 9 februari 2022 (afhankelijk van de datum waaraan je wilt meedoen).

Jongen tijdens diploma skiën bij Skicentrum Heemskerk